Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad kostar era liv varje dag?

Jahaa jag köpte barnvagn för över 10 år sen men räknar inte med sånt om det inte är avbetalning kvar.. då förstår jag att de var högt när du räknar med sånt. Tänkte mest vad allas liv kostar här o nu. Om jorden typ går under hur mycket kostar era liv om dagen just nu typ så jag tänkte.

Jag fattar. Ligger ju långt under ovan siffror om man bara skulle räkna exemplevis just denna månaden. Men samtidigt blir det ju lite i underkant för då kan man ju i januari köpa en TV (kontant) för 12.000 (exempel) då tycker jag ändå att det är rättvist att räkna 1.000 kr i månaden resten utav just det året.

Lite udda att räkna upp kostnader/ dag. o_O

Rubriken var så så jag följde strömmen.

Lite udda att räkna upp kostnader/ dag. o_O

Blir som sagt i underkant, det mest rättvisa vore att lista kostnaderna per år istället. Man köper ju alltid något större varje år. En bil, En säng, kan vara en TV eller en dator och dylikt.

Blir som sagt i underkant, det mest rättvisa vore att lista kostnaderna per år istället. Man köper ju alltid något större varje år. En bil, En säng, kan vara en TV eller en dator och dylikt.
Det blir inte i underkant om man vet precis vad man har i utgifter.
500 kr om dagen är väl mycket ?
Räkna så får du se att det är väldigt lågt om du räknar alla fasta utgifter+ mat så är det inte många som kommer ner i den summan per dag.

Håller med som sagt. 500 kronor är för lite.

Det blir inte i underkant om man vet precis vad man har i utgifter.

Räkna så får du se att det är väldigt lågt om du räknar alla fasta utgifter+ mat så är det inte många som kommer ner i den summan per dag.
Tänkte matkostnad per dag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp