Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad har ni i skulder?

Totalt har jag 2 994 850:- i lån.
Fördelat följande:
Bolån: 2 655 638
CSN: 77 892
Billån: 261 320

Amorterar ca 10 000 per månad, och är därmed skuldfri om ganska exakt 25 år i nuvarande takt...
Billånet antar jag du bara har 6-7 år på?

500-600 k. Tidigare spelmissbruk( exakt hela den summan har inte gått till spel precis; utan de e mer så att jag spela för mer än jag hade och tog lån med höga räntor för o spela ,och sedan tog lån för o betala av lån. Så kanske 50% av min skuld byggdes upp av lån för o betala lån. Tror nån shoppingberoende kan ha funnits också, med tanke på dem olika avbetalningskrediterna.

500-600 k. Tidigare spelmissbruk( exakt hela den summan har inte gått till spel precis; utan de e mer så att jag spela för mer än jag hade och tog lån med höga räntor för o spela ,och sedan tog lån för o betala av lån. Så kanske 50% av min skuld byggdes upp av lån för o betala lån. Tror nån shoppingberoende kan ha funnits också, med tanke på dem olika avbetalningskrediterna.
Samma, har dock 130 000:- totalt, men det är Små lån här och var, med skyhöga räntor…

1.2 miljoner spelmissbruk fördelat på 10 borgenärer

Billånet antar jag du bara har 6-7 år på?
6 år från början med 0 i restvärde, så 4.5 år kvar.
7-9 år kvar på CSN, kommer nog släcka den när det bara är 20 000 kvar. Mest för att jag mer än en gång glömt betala den och direkt fått 500:- i tillägg..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp