Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utsatt för bedrägerier

Det är främst räkningar och avgifter och har Emretsson släpat nästan två månader.

kommer bli ohållbart om de fortsätter att jag kommer efter…
Allra helst hade jag behövt låna 100 000 kr för att få bort de mest akuta räkningarna och få bort de dyraste krediterna och lånen som är hög ruskade som är tagna pga bedrägeriet.

känner otrolig stress, skam och skuld i det et hela…

Det är främst räkningar och avgifter och har Emretsson släpat nästan två månader.

kommer bli ohållbart om de fortsätter att jag kommer efter…
Allra helst hade jag behövt låna 100 000 kr för att få bort de mest akuta räkningarna och få bort de dyraste krediterna och lånen som är hög ruskade som är tagna pga bedrägeriet.

känner otrolig stress, skam och skuld i det et hela…
Så någon har tagit lån i ditt namn, som du själv måste betala för? Är det korrekt uppfattat? Och hur stort är lånet spm är taget i ditt namn? Du är lite otydlig med korrekt info. Det ända du kan göra är att ringa runt till alla bolag som du ligger efter med och förklara situationen samt uppvisa din polisanmälan att du råkat ut för bedrägeri. Kolla med din hemförsäkring ifall du har rätt till någon ersättning pga av bedrägeri.

Nej, inget lån är taget i mitt namn utan min vetskap.

endast förfrågningar gjorda, men blivit lurad att jag skulle få tillbaka pengarna varav vissa dåliga lån och krediter är tagna av mig.

har redan ringt alla och förklarat läget samt visat upp anmälan. Men nu vill alla börja få betalt

Ok förstår. Va på dem och förklara läget, säg att du inte har så mycket val i detta läge. Priotera alltid hyra, försäkring, mobil. Vill dem inte förhandla säg då att det får gå till inkasso isåfall!

Tack, det hoppas jag med.

vill få ordning på detta och inte behöva känna stress, oro, skam och skuld…

hade inte inte hamnat i detta läge om de inte var för bedrägeriet

Tack, det hoppas jag med.

vill få ordning på detta och inte behöva känna stress, oro, skam och skuld…

hade inte inte hamnat i detta läge om de inte var för bedrägeriet
Har du kollat med din hemförsäkring ifall du har rätt till ersättning pga av berägiet?

Jo, och ingen rätt till ersättning annat än
Juridiskt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp