- Meddelanden
- 560
- Mottagna reaktioner
- 228
- Poäng
- 417
Exakt hur gick bedrägeriet till ? Du har alltså tagit lån i ditt namn och dessa pengar lurades du låna åt någon annan som lovade återbetala dig?
Jo, precis samt att Jag sökte ett extrajobb via facebook i augustimånad och blev därefter kontaktad via sms och fick frågan om jag fortsatt var intresserad och att då skulle en person höra av sig och bli min mentor. Kommunikationen har skett via Whatsapp. Det hela gällde att hjälpa till med ordrar via en hemsida och under tiden näe man gjorde uppgifter kom olika bonusuppgifter som skulle genomföras och med det innebqr det att även kontobalansen behövde korrigeras med att man behövde ladda sitt konto med kryptovaluta för att i slutändan kunna plocka ut sina pengar. Vilket visade sig inte vara fallet.Exakt hur gick bedrägeriet till ? Du har alltså tagit lån i ditt namn och dessa pengar lurades du låna åt någon annan som lovade återbetala dig?
Tror inte det finns mkt att göra för dig då du har satt in pengarna själv och tagit lånen själv så är dem nog borta. Dem UC ff som någon tagit på dig går ju att få bort säkert men då du redan har många egna ff och är överbelånad redan så får du nog inget lån ändå. Får bita i det sura äpplet och lägga fram en plan hur du snabbt kan bli skuldfri igen.Näee, det förstås…
trodde inget annat heller….
Några av dem har jag krediter eller lån hos sedan tidigare på grund av bedrägeriet jag är utsatt för och ligger efter med betalningen på grund av att jag blev av med hela den här månadens lön av bedragarna, så kan inte betala något förrän nästa lön…
varav jag sitter i en jäkla dits och får inga svar från uc eller banken som utreder händelsen…
så mår inte bra i allt detta