- Meddelanden
- 1 900
- Mottagna reaktioner
- 913
- Poäng
- 787
Det borde du ju veta? Vem står ert elavtal på?Detta har jag läst men var hittar jag om mitt namn stod på elnätsavtalet 17 nov - 22?
Det borde du ju veta? Vem står ert elavtal på?Detta har jag läst men var hittar jag om mitt namn stod på elnätsavtalet 17 nov - 22?
Vem står räkningen till eller autogirot. Vet du det vet du vem som "står" för elavataletDet borde du ju veta? Vem står ert elavtal på?
Jaha då förstår jag. Ja jag står på avtalet, har bixia.Vem står räkningen till eller autogirot. Vet du det vet du vem som "står" för elavatalet
Borde inte KFM meddela via Kivra i de fall där elstödet mäts ut?Så du menar att din sambo, fått ett brev den 24 februari.. Men inga pengar ännu? Mina tankar, går här.. Kan inte försäkringskassan ha betalat ut direkt till kronofogden? 3000 kr. Att de har utmätt hela beloppet redan..?
Din sambo borde få pengarna först på konto innan de mäts ut?Borde inte KFM meddela via Kivra i de fall där elstödet mäts ut?
Min sambo? Tror du svarade på fel inläggDin sambo borde få pengarna först på konto innan de mäts ut?

Hahha, ja det gjorde jag.Min sambo? Tror du svarade på fel inlägg![]()

Folk tror dom vet allt. Jag har Swedbank och kan se mina pengar komma imorgon i internetbanken. Har inte fått nåt på Kivra.Från en annan forum:
Ringde mitt elbolag idag. Tydligen kommer pengarna in imorgon. De upplyste mig även om att de enda som får besked via Kivra är de som är Swedbank-kunder och därför får jag inte besked via Kivra. Kan vara bra att veta för alla som inte är kund hos Swedbank.
Vad har beslut från FK att göra med vilken bank man har? Varför ska andra inte få någon beslut. Tycker det är väldigt märkligt.
Det är nog fel. Det är FK som utfärdar beslutet, står klart och tydligt som avsändare.Från en annan forum:
Ringde mitt elbolag idag. Tydligen kommer pengarna in imorgon. De upplyste mig även om att de enda som får besked via Kivra är de som är Swedbank-kunder och därför får jag inte besked via Kivra. Kan vara bra att veta för alla som inte är kund hos Swedbank.
Vad har beslut från FK att göra med vilken bank man har? Varför ska andra inte få någon beslut. Tycker det är väldigt märkligt.