Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning av elstöd

Så du menar att din sambo, fått ett brev den 24 februari.. Men inga pengar ännu? Mina tankar, går här.. Kan inte försäkringskassan ha betalat ut direkt till kronofogden? 3000 kr. Att de har utmätt hela beloppet redan..?
Borde inte KFM meddela via Kivra i de fall där elstödet mäts ut?

Från en annan forum:

Ringde mitt elbolag idag. Tydligen kommer pengarna in imorgon. De upplyste mig även om att de enda som får besked via Kivra är de som är Swedbank-kunder och därför får jag inte besked via Kivra. Kan vara bra att veta för alla som inte är kund hos Swedbank.

Vad har beslut från FK att göra med vilken bank man har? Varför ska andra inte få någon beslut. Tycker det är väldigt märkligt.

Från en annan forum:

Ringde mitt elbolag idag. Tydligen kommer pengarna in imorgon. De upplyste mig även om att de enda som får besked via Kivra är de som är Swedbank-kunder och därför får jag inte besked via Kivra. Kan vara bra att veta för alla som inte är kund hos Swedbank.

Vad har beslut från FK att göra med vilken bank man har? Varför ska andra inte få någon beslut. Tycker det är väldigt märkligt.
Folk tror dom vet allt. Jag har Swedbank och kan se mina pengar komma imorgon i internetbanken. Har inte fått nåt på Kivra.

Från en annan forum:

Det är nog fel. Det är FK som utfärdar beslutet, står klart och tydligt som avsändare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp