Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tre miljoner i spelskulder...

Osäker. Men dåligt på andra sätt. Blir man påkommen med handlingar som inte är äkta kan man nog fundera på annat än skuldsanering I några år.

Tack för info. Du är ju en kunnig sate, önskar ibland du kunde leverera positiva nyheter ("Självklart hjälper KF dig att bli skuldfri till både nära och kära"), inte lätt att komma med den bistra sanningen till folket här på forumet Lasseman. Men tack för att du gör det. Det behövs!
Nej jag får veta att jag är en tråkig jävel då och då, men jag förklarar hur saker är utan att medvetet lägga någon större värdering i det.

Osäker. Men dåligt på andra sätt. Blir man påkommen med handlingar som inte är äkta kan man nog fundera på annat än skuldsanering I några år.
Det är väl inte oäkta? Enligt ett annat ärende så har en jurist på lawline svarat att det går.

Det är väl inte oäkta? Enligt ett annat ärende så har en jurist på lawline svarat att det går.

Skriver man på skuldebrev 27 november men anger att underskrifter är från 1 maj så är det inte så rätt..

Har haft sånt i utmätningsärenden som inneburit oväntade konsekvenser.

Skriver man på skuldebrev 27 november men anger att underskrifter är från 1 maj så är det inte så rätt..

Har haft sånt i utmätningsärenden som inneburit oväntade konsekvenser.
Okej vad har det varit för konsekvenser? Det står rätt mkt om det när man googlar och jag ser inte att det ska vara några konstigheter att skriva ett skuldebrev i efterhand.. om man kan lita på en jurist alltså, vilket jag hoppas. Om man även har skrivit lån som ämne vid betalning så borde det ju underlätta.

Ja fyffaan.
Sök sanering, antagligen så måste du ändå hålla på betala dina skulder i betydligt mer än 5 år.
Sedan bara det att slippa stressen och ångesten som förmodligen kommer tära på dig såpass mycket att du blir både psykiskt och fysiskt sjuk
det är inte värt det.

Okej vad har det varit för konsekvenser? Det står rätt mkt om det när man googlar och jag ser inte att det ska vara några konstigheter att skriva ett skuldebrev i efterhand.. om man kan lita på en jurist alltså, vilket jag hoppas. Om man även har skrivit lån som ämne vid betalning så borde det ju underlätta.
Ok, skriv i efterhand då, blir det några problem så får du hantera det antar jag

Det går hänt att förfalskade underlag varit startskott vidare undersökningar som inneburit att en massa saker man inte hade hittat annars kunde utmätas.

Ok, skriv i efterhand då, blir det några problem så får du hantera det antar jag

Det går hänt att förfalskade underlag varit startskott vidare undersökningar som inneburit att en massa saker man inte hade hittat annars kunde utmätas.
Ja det är väl en stor skillnad om man har förfalskat, då finns det troligtvis inte heller några transaktioner att hänvisa till om det blir en undersökning, men det var ju inte riktigt det jag frågade om heller utan om man kan signa ett skuldebrev i efterhand. Det står att det är ok att göra och då är det väl bra om ts får reda på det.

Ja det är väl en stor skillnad om man har förfalskat, då finns det troligtvis inte heller några transaktioner att hänvisa till om det blir en undersökning, men det var ju inte riktigt det jag frågade om heller utan om man kan signa ett skuldebrev i efterhand. Det står att det är ok att göra och då är det väl bra om ts får reda på det.
Står det att det är ok att ange att man skriver på ett avtal 1 maj fastän man gör det i november?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp