- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Jag har inte kollat exakt vilka ännu, men jag har räknat antalet mot de skulder jag har och jag saknar 5 stycken, ska sätta mej nu i veckan och pricka av och mejla dem som inte skickat in. Beträffande skuldsanering så kan man får den på mellan 3 - 5 år, vad som avgör antalet år vet jag inte, men skulle jag få skuldsanering så skulle det bli på drygt 4 år och då har jag betalt skulden till 100%, räntorna stoppas då och det skulle hjälpa hela min situation. Jag räknar på ungefär samma belopp som jag har i löneutmätning d v s 25 tkr/månad.Är det många som inte lämna in? Tänkte inte på det kanske ska kolla lite extra då , har du några som du vet som inte brukar lämna in? Lycka till med din skuldsanering. Men det är 5 år inte 3 år som man kan få eller?
insåg att jag måste sköta min hälsa mycket bättre. Började med Magnesium, D-vitaminer, Omega 3 och rödbetsjuice på morgnarna, har förbättrat min kost radikalt, lite i taget (har dock aldrig ätit snabbmat) men idag har jag inriktning på att äta antiinflammatorisk kost (har även hjälpt mot alla fjällande utslag). Har gått ner lite i vikt, är fortfarande överviktig, men jag var på hälsoundersökning förra veckan och som 58-åring så har jag lika bra värden som en 30-åring! Läkaren undrade hur jag åstadkommit detta mirakel på två år. Detta gladde mej något oerhört, jag har vunnit tillbaka hälsan och hoppet! Jag kan numera fatta klokare beslut även fast jag är nästan skyldig 1 Mkr.