Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om privatlån hos Santander

Mitt lån som jag tog hos dem i början var på 205.000 kr nu ser jag att dem sänkt ursprungliga lånet till 200.000 även fast jag betalat av mer på det.

Så frågan är om det spelar roll hur stort man tecknat från början.

8.4% var min nya ränta på Santander visst.
Saldo: -201 013,04 kr

Det står oftast nej på sidan, även fast man har tillgång till det. Tror de är något fuffens med deras hemsida bara som inte uppdaterar som de ska.
Även om det står nej på sidan så har man alltid upp till två gånger per år, förutsatt att de är välskött, lånet är under 200 000 (inte totalt, utan per lån) och att man inte har haft en betalningsfri månad månaden innan
Stämmer bra

Om man tar lån hos Santander. Kommer det post hem eller sker allt digitalt?

Var en kompis som tog lån. Han pratade med forex och dom sköter allt digitalt så hsn valde dom :)

Hej!
Någon här som har santanders kort och vet om man kan göra överföring från kortet till annat bankkonto? Måste man gå via betalo då eller kan man göra det via internetbanken?

Hej!
Någon här som har santanders kort och vet om man kan göra överföring från kortet till annat bankkonto? Måste man gå via betalo då eller kan man göra det via internetbanken?

Det har gått bra förut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp