Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej.
Har idag lämnat in uppgifter om inkomst osv. Vad tror ni när få jag veta hur mycket det bli i löne utmätning? Tror ni att dom kommer att dra den redan denna månad?

Tack för hjälpen

Hej.
Har idag lämnat in uppgifter om inkomst osv. Vad tror ni när få jag veta hur mycket det bli i löne utmätning? Tror ni att dom kommer att dra den redan denna månad?

Tack för hjälpen

Inom ett par dagar.

Nej.

Idag fick jag beslut om löneutmätning.
Det står att jag har rätt att behålla alltid 12.465 kr och arbetsgivaren ska göra avdrag med 11.075 kr varje månad.

Blir man sjuk eller vabba man avgrund av sjuka barn, då är försäkringskassan väl inte involverad i processen och då måste jag kontakta Kronofogden och meddela det eller hur?

Det stor att jag har rätt att behålla alltid 12.465 kr och arbetsgivaren ska göra avdrag med 11.075 kr varje månad.

Blir man sjuk eller vabba man avgrund av sjuka barn, då är försäkringskassan väl inte involverad i processen och då måste jag kontakta Kronofogden och meddela det eller hur?

Vabbas det mycket kan det läggas beslut hos försäkringskassan också.
Arbetsgivaren ska meddela varför full betalning inte kan ske

Det står att jag har rätt att behålla alltid 12.465 kr och arbetsgivaren ska göra avdrag med 11.075 kr varje månad.

Rätt att behålla 12 465 kr med hyran eller utan. Har du barn om jag får fråga?

Du får alltid behålla ditt förbehållsbelopp dvs 12465 kr så då blir det mindre till kfm.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp