Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det är med hyran och ja, jag har 2 yngre barn.
Va! Varför så lite?? När jag räknade ut mitt förbehållsbelopp nu på deras hemsida så fick jag fram att har rätt till 17870 kr i förbehållsbelopp. Kan det vara fel?

Va! Varför så lite?? När jag räknade ut mitt förbehållsbelopp nu på deras hemsida så fick jag fram att har rätt till 17870 kr i förbehållsbelopp. Kan det vara fel?
Alla har väl inte samma hyra tex så förbehållsbeloppet blir inte samma för alla

Alla har väl inte samma hyra tex så förbehållsbeloppet blir inte samma för alla
Jo jag förstår men killen säger 12465 kr med hyran, alltså vi säger att hyran är ca 7000 får han då bara 5465 kr kvar att leva på med två barn??

För att förutsättningarna var så

Jo jag förstår men killen säger 12465 kr med hyran, alltså vi säger att hyran är ca 7000 får han då bara 5465 kr kvar att leva på med två barn??
Vi betala 8440 kr för hyran. Lönet netto varierar mellan 21.000 och 24.000 kr.

Hur mycket har du i lön?

Helt logiskt - betald skuld = direkt borttagen anmärkning. Kan inte vara så svårt att införa. Men nej - här ska man ”stämplas” flera år efter att man gjort sig skuldfri. Liknar det med att nån släpps ur fängelse - ska man då ha fotboja ytterligare 3 år efter det?.
Nu släpps man ur fängelset efter att ha avtjänat 2/3 av tiden, kallas villkorligt frigiven, inte sällan kombinerat med övervakning. Liknelsen haltar...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp