Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du kan be om det men det är inte du som bestämmer det
normalbeslut måste vara en bra bit över 90%
Vad menar du med en bra bit över 90% förstår ej. Alltså har 90% av de som är hos kronofogden det?
förlåt hänger inte alls med.

Där har du rätt ! Men det tillhör på något sätt tycker jag eftersom dom gör ett utmätningsförsök :)
Nej, utmätningsförsök är något uc hittat på. Det är inget kul gör. Kfm upprättar utredningsrapport

Vad menar du med en bra bit över 90% förstår ej. Alltså har 90% av de som är hos kronofogden det?
förlåt hänger inte alls med.
90 av löneutmätningsbeskut är inte max.
Har inget med antalet personer som finns hos kfm att göra

Senast ändrad:
Jag skrev fel och menar utredningsrapport ! Det tycker jag hör hemma i löneutmätning för det görs när man är hos kronofogden och speciellt när man ska få löneutmätning eller har löneutmätning

Jag skrev fel och menar utredningsrapport ! Det tycker jag hör hemma i löneutmätning för det görs när man är hos kronofogden och speciellt när man ska få löneutmätning eller har löneutmätning
ah, du tänker så, nej det har inte med det att göra direkt nej
precis som utmätning av en bil eller fastighet har 0 med löneutmätning att göra också.

ah, du tänker så, nej det har inte med det att göra direkt nej
precis som utmätning av en bil eller fastighet har 0 med löneutmätning att göra också.
Håller inte med dig där ! För dom som ska ha löneutmätning hur många har fått en utrednings rapport innan ? Skulle tro väldigt många :)

Håller inte med dig där ! För dom som ska ha löneutmätning hur många har fått en utrednings rapport innan ? Skulle tro väldigt många :)

Du behöver inte hålla med.
Inte många som fått den innan. Den kommer sällan före löneutmätningsbeslut, möjligen samtidigt eller efter. Och utmätning av bilar konton och fastigheter och annat har inte heller med löneutmätningen att göra även om du inte håller med.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp