- Meddelanden
- 2 311
- Mottagna reaktioner
- 1 850
- Poäng
- 1 247
Avvisades."som arbetsgivaren får förstås" dom har inte varit alldeles glasklara då.
men avslogs det eller avvisades det?
Avvisades."som arbetsgivaren får förstås" dom har inte varit alldeles glasklara då.
men avslogs det eller avvisades det?
Rimligt ändåAvvisades.
Borde inte kommunens budget och skuldrådgivare veta bättre än så?Garage får du inte behålla pengar för oavsett hyres eller bostadsrätt
Inte heller bredband.
Du får behålla för hyran av bostaden, ibland kan det finnas tillägg för någon extra garderob eller inglasning av balkong, det tror jag räknas som hyra.
Hushållsel ingår aldrig i förbehållsbeloppet och ej heller internet.Borde inte kommunens budget och skuldrådgivare veta bättre än så?
När jag vi gjorde en budget tillsammans sa hen allt ingick i månadsavgiften inklusive ränta och amortering
Borde inte kommunens budget och skuldrådgivare veta bättre än så?
När jag vi gjorde en budget tillsammans sa hen allt ingick i månadsavgiften inklusive ränta och amortering
Hej!Dom ändrade mitt beslut helt enkelt , jag gjorde ingenting ! Dom drar idag 16 000 kr ! Ansökt om skuldsanering !
Ja det kan dom, hände mig.Hej
Jag har fått löneutmätningen, min förbehållsbelopp är för lågt. Får bara behålla bara 7000 kr .
Kan kronofogden göra löneutmätningen om jag jobba extra varje månad ? Får in 3600 kr extra ??