- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Ja, och det blir väl samma summa oavsett hur man skriver detAtt förbehållet var 11000 som ska behållas
Inte dem....
Ingen aning vad som hänt, ring i morgon och kolla
Ja, och det blir väl samma summa oavsett hur man skriver detAtt förbehållet var 11000 som ska behållas
Inte dem....
Ingen aning vad som hänt, ring i morgon och kolla
Det är inte så troligt.Hej! Kan kfm utmäta pengarna jag för över till mitt barn varje månad? Kontot står i hennes namn, men hon är inte 18.
Nej dom tar inte hennes pengar , dock så påverkar det hur mycket du får behållaOm man får löne utmätning men är sambo drabbar det hennes pengar med då?
Får man behålla mindre om man har sambo? I och med hennes lön som också täcker vissa avgifter.Nej dom tar inte hennes pengar , dock så påverkar det hur mycket du får behålla
Hon beräknas ju bidra till bostad o så , så bor du tillsammans med någon så får du behålla mindre ! Jag får behålla 13k nu när jag är sambo , skulle jag bott själv med dottern hade det blivit nästan 16kFår man behålla mindre om man har sambo? I och med hennes lön som också täcker vissa avgifter.

Får man behålla mindre om man har sambo? I och med hennes lön som också täcker vissa avgifter.