- Meddelanden
- 591
- Mottagna reaktioner
- 309
- Poäng
- 447
Jag har haft med dem att göra i väldigt många år tack vore att jag aldrig har haft en enda inkasso avbetalning uppgörelse. Släpper mina skulder efter lite fördröjning med delgivningen eller att bestrida nån skuld med tanke att betala den snart. Alla mina kontakter med KF sker via telefon och om jag skulle sätta betyg på dem då skulle jag ge dem en tia(högsta betyg)!!!Samma här , blev kopplad sist när jag pratade med kronofogden , då ställde hon hon lite frågor o så. Då frågade hon om jag ägde något dyrt . Sa att det har jag inte . Inte ens en bil för har inget körkortinget guld eller konst heller . Hon var riktigt trevlig och bra
sen fick jag papper hem om utredningsrapport ! Dom hade kollat konton , Bilregistret , skattekontot ! Blir säkert samma nästa gång
![]()
Alltid lika trevlig och kunnig bemötande oavsett vem som svarar i telefon. Stort plus nuförtiden att man kan logga sig in och se sina skulder. Bitterhet behåller jag för mig själv när jag hamnar i skiten. Lasseman är ett enda person med anknytning med KF som kan bli ibland irriterande...LOL...
inget guld eller konst heller . Hon var riktigt trevlig och bra