Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om en tillgångsutredning gjordes i augusti, kommer den då att göras ungefär runt samma tid nästa gång?

Det står LR från 2018 och R utmätnings försök från 2020...

L = kontroll av löneförhållande avseende löneutmätning.
R = registerforskning vid fullständig tillgångsundersökning.
Hos mig kollade dom alla konton och sånt 2019 , sen stod det att finns ingen anledning av förrätning i hemmet eftersom inga tillgångar finns !

Hos mig kollade dom alla konton och sånt 2019 , sen stod det att finns ingen anledning av förrätning i hemmet eftersom inga tillgångar finns !
Dem har aldrig varit hemma hos mig!!! Vid dörren ja, delgivningen men aldrig nån som ville komma in. Dem får sina pengar genom löneutmätningen ändå. Ska försöka bli av med skulder innan dem gör nästa utredningen(maj nästa år troligtvis).

Senast ändrad:
Dem har aldrig varit hemma hos mig!!! Vid dörren jag, delgivningen men aldrig nån som ville komma in. Dem får sina pengar genom löneutmätningen ändå. Ska försöka bli av med skulder innan dem gör nästa utredningen(maj nästa år troligtvis).
Samma här , blev kopplad sist när jag pratade med kronofogden , då ställde hon hon lite frågor o så. Då frågade hon om jag ägde något dyrt . Sa att det har jag inte . Inte ens en bil för har inget körkort :) inget guld eller konst heller . Hon var riktigt trevlig och bra :) sen fick jag papper hem om utredningsrapport ! Dom hade kollat konton , Bilregistret , skattekontot ! Blir säkert samma nästa gång :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp