Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Okej. Tog det länge efter du fått Skuld att betala tills du fick inledande?

Så konstigt att det inte hann dra igång med någon löneutmätning då..

Min löenutmätning drogs igång förra veckan, eller då fick jag brevet iaf. Kommer det att dras från lönen nu på fredag? Är inte det lite kort varsel, lönerna brukar väll sättas nångång runt den 15e?

Min löenutmätning drogs igång förra veckan, eller då fick jag brevet iaf. Kommer det att dras från lönen nu på fredag? Är inte det lite kort varsel, lönerna brukar väll sättas nångång runt den 15e?
Högst olika där, vi har "brytning" kring den 20 (+-ett par dagar) efter vi bytte löne/ekonomisystem.
Med med lite tur hann dom köra din och vill inte "krångla".

Senast ändrad:

Det beror på arbetsgivaren. Pratade med en idag som skulle göra lönerna först i kväll..

En fråga, man får ju en liten summa att leva på med utmätning så hur gör jag med mitt banklån som dras från mitt konto? Det är se banken som jag får in min lön. Kan dom stänga mitt bankkonto eller avsluta mitt bankkort, Swish mm?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp