Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En fråga, man får ju en liten summa att leva på med utmätning så hur gör jag med mitt banklån som dras från mitt konto? Det är se banken som jag får in min lön. Kan dom stänga mitt bankkonto eller avsluta mitt bankkort, Swish mm?
Tror faktiskt inte dom får stänga ditt konto bara för du misskött ditt lån , jag öppnade dock ett konto för 1 månad sen hos Forex bank med löneutmätningen och även massa anmärkningar ! Fick visa kort och allt ! Skönt att ha ett i reserv ;)

Jag har inte misskött lånet ännu men det blir ju svårare att betala nu med löneutmätning!

Om jag har löneutmätning och nu är det dags att åka kommunalt till jobbet (cyklar innan) samt barnet ska in på dagis. Ska man skicka in nya uppgifter?

samt nytt år utan skattejämkning

Om jag har löneutmätning och nu är det dags att åka kommunalt till jobbet (cyklar innan) samt barnet ska in på dagis. Ska man skicka in nya uppgifter?

samt nytt år utan skattejämkning
Ökning av utgifter över 500 kan omprövas så svar ja.

Va? 1 kr ändring räcker fint.

Krf ”tar” cirka 15500 för mig varje månad. Min förbehållsbelopp är 15000 ish

men brukar få ut runt 17-25 000 pga av övertidsjobb. Då kanske det inte är värt att skicka in och krångla för de kommer ju inte sänkan belopp att ”ta” rajt?

Krf ”tar” cirka 15500 för mig varje månad. Min förbehållsbelopp är 15000 ish

men brukar få ut runt 17-25 000 pga av övertidsjobb. Då kanske det inte är värt att skicka in och krångla för de kommer ju inte sänkan belopp att ”ta” rajt?

Är du ensamstående eller sambo?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp