- Meddelanden
- 6 038
- Mottagna reaktioner
- 2 809
- Poäng
- 1 987
Då hade jag ansökt så dom med får pengar absolutjodå, dom vet helt och hållet om min situation.
Då hade jag ansökt så dom med får pengar absolutjodå, dom vet helt och hållet om min situation.
men det är väl klart jag kommer säga det till dom!!! Jag frågade bara om jag själv kunde ange dessa skulder till kronofogden, och nu fått svaret nej.
Så då vet jag, case closed.
Min sambo har i många år haft löneutmätning och har aldrig nämt mig eller mina inkomster när han har fyllt i inkomstredovisningen. Nu kommer jag behöva fylla i en sån blankett eftersom jag har oxå hamnat hos krono efter år av spelmissbruk.Nu till min fråga, ska jag skriva att jag är sambo eller ensamstående? Han är skriven på samma adress. Hur fungerar förbehållsumman när man är sambo, räknar krono att man tillsammans ska ha lite över 8000kr?
Mitt kom ca en vecka efter att skuld att betala betala gått ut ! Gick väldigt snabbt , kan även skicka in det på nätet !Hej! När man ska skicka in sina uppgifter om inkomst osv, är det ett A3 brev man får? Hur länge tar det ungefär innan man får det brevet?
Meny längst upp till vänster sedan privatpersoner inkomst och utgifterVart på hemsidan kan man skicka in sina inkomstuppgifter? Hittar det inte.

Ja det tycker jagSka jag vänta tills jag fått blanketten innan jag fyller i uppgifterna?