Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
men det är väl klart jag kommer säga det till dom!!! Jag frågade bara om jag själv kunde ange dessa skulder till kronofogden, och nu fått svaret nej.
Så då vet jag, case closed.

Det var inte meningen att låta dryg. Jag försökte bara förstå hur du tänkte och vad dom visste. Tyckte det du skrev var lite tvetydigt men det var inte meningen att göra dig upprörd. Hoppas det löser sig så gott det går.

Min sambo har i många år haft löneutmätning och har aldrig nämt mig eller mina inkomster när han har fyllt i inkomstredovisningen. Nu kommer jag behöva fylla i en sån blankett eftersom jag har oxå hamnat hos krono efter år av spelmissbruk.Nu till min fråga, ska jag skriva att jag är sambo eller ensamstående? Han är skriven på samma adress. Hur fungerar förbehållsumman när man är sambo, räknar krono att man tillsammans ska ha lite över 8000kr?

Ja tillsammans 8200 något, gör man rätt kommer man synka uppgifterna mellan er så ni får bethålla den summan tillsammans.

Hej! När man ska skicka in sina uppgifter om inkomst osv, är det ett A3 brev man får? Hur länge tar det ungefär innan man får det brevet?

Hej! När man ska skicka in sina uppgifter om inkomst osv, är det ett A3 brev man får? Hur länge tar det ungefär innan man får det brevet?
Mitt kom ca en vecka efter att skuld att betala betala gått ut ! Gick väldigt snabbt , kan även skicka in det på nätet !

Hm. Väldigt konstigt att jag inte fått något än då.

Vart på hemsidan kan man skicka in sina inkomstuppgifter? Hittar det inte.

Ska jag vänta tills jag fått blanketten innan jag fyller i uppgifterna?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp