Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det vanligaste är 12 eller 24 månader mellan utredningarna, kan bli lite mer eller lite mindre beroende på belastningen, kan också bli lite när som helst om det finns anledning till det. Har hänt att jag fått info om pengar på konto på någon som varit kollad bara någon vecka eller så innan och haft stora summor helt plötsligt.

Ni som har löneutmätning , jag fick mina konton kollade 27/3 innan löneutmätningen startade . Hur ofta brukar dom kolla ? En gång per 12 mån ? För i december låses mina 27k upp och dom vill jag behålla :)

Min fru blev kollad i mars/april förra året, det har inte skett någon i år. Så jag antar att hon har en gång per 24 månader.

Ibland klickar man fel, då kan det bli dagen efter.

Hur vet man ens att man blivit kollad om man inte har så mycket pengar så det finns nått att ta?

När ett ärende är slutbetalt genom löneutmätning, skickar banken bekräftelse till krf att det är slutbetalt? Eller får man lita på stt dom bokför pengar rätt? Så man inte får felaktiga krav i framtiden

När ett ärende är slutbetalt genom löneutmätning, skickar banken bekräftelse till krf att det är slutbetalt? Eller får man lita på stt dom bokför pengar rätt? Så man inte får felaktiga krav i framtiden

Kf återredovisar till banken att det är klart

Ok, då har det aldrig gjorts på mig trots över ett år med löneutmätning

Har du inte fått hem någon utredningsrapport pågår antingen utredningen än av misstag eller för att man har fler åtgärder på gång.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp