Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det dras inte från grusnlönen eller ob , dom pengarna hade jag fått betala in själv annars , och inga pengar jag kunnat behålla extra själv eller så ..
Så rent konkret så dras det på lönen men i din redogörelse så har du uppgett att du betalar det och får behålla mer. Är det så.?

Så rent konkret så dras det på lönen men i din redogörelse så har du uppgett att du betalar det och får behålla mer. Är det så.?
Nej nej , jag har inte uppgivit någonstans att jag betalar det . Bara fyllt i inkomstuppgifter och hyran o så ..

Hur funkar det med semesterersättning? Som jag förstår det har jag inte maxbeslut pga jag fick behålla bonus som vi fick i början av året. Kan jag räkna med att få behålla semesterersättningen då?

Hur funkar det med semesterersättning? Som jag förstår det har jag inte maxbeslut pga jag fick behålla bonus som vi fick i början av året. Kan jag räkna med att få behålla semesterersättningen då?
Du kommer få behålla det , i juni kommer jag få behålla ca 46 000 kr :) lön , semesterersättning, 6 dagar semester betalt extra i pengar..plus att jag jämka så dom dra 15 % skatt bara på allt :) så blir bingo nästa månad :)

Du kommer få behålla det , i juni kommer jag få behålla ca 46 000 kr :) lön , semesterersättning, 6 dagar semester betalt extra i pengar..plus att jag jämka så dom dra 15 % skatt bara på allt :) så blir bingo nästa månad :)
Slår inte detta tillbaka nästa år om utmätningen uppdateras? Alltså- de ser att du tjänade mer och höjer beloppet de utmäter och du tvingas jobba mer?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp