Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jobbet bjuder ju inte, jag betalat genom lönen ..så jobbet förlorar inga pengar

Ok, ja då är det fel om arbetsgivaren tar hänsyn till fackavgiftsavdraget och inte drar av det från det förbehåll KFM besämt. följden kan bli att arbetsgivaren får betala den bristen ur egen ficka.

Ok, ja då är det fel om arbetsgivaren tar hänsyn till fackavgiftsavdraget och inte drar av det från det förbehåll KFM besämt. följden kan bli att arbetsgivaren får betala den bristen ur egen ficka.
Då får det vara så , frågan är om det upptäcks så lätt bara ...jag har inte gjort fel i alla fall

Min arbetsgivare betalar också min fackavgift. Inget som påverkar grundlönen dock så du har nog missuppfattat det @johanc84

Min arbetsgivare betalar också min fackavgift. Inget som påverkar grundlönen dock så du har nog missuppfattat det @johanc84
Kollade precis lönespecen , dom betalar fackavgiften , sen akasan betalar jag för det dras från lönen såg jag :)

Och även om det är din arbetsgivare som betalar in den så är det ju från dina egna pengar :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp