- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Det blev jag glad om dom görVäldigt sällan man ringer banken.. elektronisk eller fråga per brev normalt

Det blev jag glad om dom görVäldigt sällan man ringer banken.. elektronisk eller fråga per brev normalt

Gör dom det samtidigt man får 14 dagar på sig att betala eller gör dom det efter dom 14 dagarna ?De gör tillgångsutredning

Inte en aning...Gör dom det samtidigt man får 14 dagar på sig att betala eller gör dom det efter dom 14 dagarna ?![]()
okInte en aning...
Hembesök hade vi under pågående löneutmätning iaf.
hade du stora skulder då ?Jag hade runt 100.000 och min man minns jag inte men alla skulderna hade inte kommit till kfm .okhade du stora skulder då ?
Oj inte mycket juJag hade runt 100.000 och min man minns jag inte men alla skulderna hade inte kommit till kfm .
dom får gärna komma
inget speciellt värde hemma så 
Gör dom det samtidigt man får 14 dagar på sig att betala eller gör dom det efter dom 14 dagarna ?![]()
Inte speciellt jobbigt när dom kommer tycker jag , skrev på föreläggande vid dörren för en vecka sedan och det gick snabbtJag hade runt 100.000 och min man minns jag inte men alla skulderna hade inte kommit till kfm .
vill dom komma in får dom det
har vanliga möbler och rätt så gammal platt tv
det normala , inga bilar så finns inget att ta 
Så när gör dom tillgångsutredningen ?Tillgångsutredning är i n t e samma sak som bostadsförrättning.