- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Dom är snabba som tusan med allt faktiskt ! Hur står det på din sida , står det kronofogde åtgärd på alla fallen ? Står det på det dom vill utmäta ?Det är från Lowell
Dom är snabba som tusan med allt faktiskt ! Hur står det på din sida , står det kronofogde åtgärd på alla fallen ? Står det på det dom vill utmäta ?Det är från Lowell
Ja det står kronofogde åtgärd på båda, men har bara fått skuld att betala från ena .. konstigtDom är snabba som tusan med allt faktiskt ! Hur står det på din sida , står det kronofogde åtgärd på alla fallen ? Står det på det dom vill utmäta ?
Jag hade kronofogde åtgärd på alla innan , sen igår fick jag utslag på alla dom ! Men idag har 2 st bara kronofogden och dom andra 3 har gått tillbaka och blivit blåa och som aktiv ! Typ som det var först ! Skumt som tusan , först tänkte jag om dom vill driva igenom 2 första med utmätning och sen dom andra 3 ! För då får dom pengarna snabbare ! Klart jag hoppas på det , men vågar inte hoppasJa det står kronofogde åtgärd på båda, men har bara fått skuld att betala från ena .. konstigt

för på kronofogden på dom två andra går det inte att ansöka
hoppas så sjukt mycket på detta !
hoppas det kommer igång snabbt så är den borta på 2 mån .. frågan är om man klarar mars lönen med ? För med den och sambons återbäring så åker hela den bort direkt
måste vara på håret att man klarar mars lönen .. men visst 28 dagar är det ju med inkomst uppgifterna och skuld att betala
så bara där är nästan en månad 
Varför ringer de din bank? Menar du begär kontoutdrag inför löneutmätning?Någon som vet hur fort det brukar går att dom ringer ens bank om tillgångar efter dom begärt verkställande ? Får man dom 14 dagarna på sig att betala och sen kollar dom med banken eller för dom det under tiden ?
De gör tillgångsutredningVarför ringer de din bank? Menar du begär kontoutdrag inför löneutmätning?