När dom begär verkställande , hur fort brukar dom få det godkänt ?
Skulden är på 4500 tror jag det var ...kommer få anmälningar ändå i januari eller slutet på dec ... Ska betala av 280k på löneutmättningHur mycket är skulden på ? När kan du betala ? Vill du ha en anmärkning? Du kan ju bestrida ärendet så får du lite längre tid på dig. Då kan ju det gå till tingsrätt
Det ska mycket till för att det ska hinnas något i januari.Vad tror ni ? Kommer jag klara mig utan löneutmättning även i januari ? Har idag bara ett föreläggande inskickat och påskrivet och den skulden är bara på 4500 kr tror jag det var ...kommer skicka in en skuld nästa vecka som är större på ca 20k ..fast då är vi inne redan 17-18 dec...sen ska dom göra utredning och sen beror det väl på om dom begärt verkställande med ...men 4 veckor borde det väl ändå ta ?
Då håller vi tummarna för detDet ska mycket till för att det ska hinnas något i januari.
hade gjort mycket ..för betalar in 15k nu på varje skuld ...så kommer även betala ner mycket på den 20k skulden ..då skjuter man det framför sig hela tiden känns det som 
Då håller vi tummarna för dethade gjort mycket ..för betalar in 15k nu på varje skuld ...så kommer även betala ner mycket på den 20k skulden ..då skjuter man det framför sig hela tiden känns det som
![]()