Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du minskar ju räntorna du måste ut med om inte annat.
Gör man saker i viss ordning är chansen skaplig att man blir bortglömd några månader också.
Så är det absolut..fast går in och ta bort ett lån i taget just nu och det känns rätt skönt faktiskt ...ja kommer ju inte ringa in ett föreläggande för då är väl risken stor man får en stor bunt hem efter ett sånt samtal ?

Skulle velat betala in dom 15k på den som har högst ränta , men samtidigt så känns det nästan bättre att få bort föreläggandet för då dröjer det ytterliggare tid innan utnämningen :) tänker jag rätt ?

Så är det absolut..fast går in och ta bort ett lån i taget just nu och det känns rätt skönt faktiskt ...ja kommer ju inte ringa in ett föreläggande för då är väl risken stor man får en stor bunt hem efter ett sånt samtal ?

Jag förstår överhuvudtaget inte frågan

Jag förstår överhuvudtaget inte frågan
Jag menar om jag har flera föreläggande ligandes och väntar på påminnelsen , sen ringer jag in om en skuld ...då kan dom se dom andra förelägganden också och skicka ut påminnelse samtidigt ?

Jag menar om jag har flera föreläggande ligandes och väntar på påminnelsen , sen ringer jag in om en skuld ...då kan dom se dom andra förelägganden också och skicka ut påminnelse samtidigt ?

Vad jag vet så skickas påminnelsen helt maskinellt.

Ok ok .. så jäkla konstigt för bara fått en påminnelse av 4 föreläggande ...och första kom i september !

Har säkert med systembytet att göra.
Går att skicka ut manuellt också men det registreras inte som utskick vad jag vet.

Jag hoppas lite att det går att få nya systemet att fortsätta skicka påminnelser även om det lämnas över till delgivare, med lite tur kommer några på att skicka in kvittona.

Jag hoppas lite att det går att få nya systemet att fortsätta skicka påminnelser även om det lämnas över till delgivare, med lite tur kommer några på att skicka in kvittona.
Skickar alltid in pappret efter 10 dagar från det jag fått det, alltså påminnelsen :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp