- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Och det är typ en bekräftelse att man ha en skuld hos dom då kan man säga ?Skuld att betala kommer efter utslag
Och det är typ en bekräftelse att man ha en skuld hos dom då kan man säga ?Skuld att betala kommer efter utslag
Bara att vänta dåDet händer inget så länge man inte begärt verkställighet

Ja, sista steget innan löneutmätning är aktuellt, skulden är fastställd.Och det är typ en bekräftelse att man ha en skuld hos dom då kan man säga ?
Kan man kolla redan nu om dom begärt verkställande ?Ja, sista steget innan löneutmätning är aktuellt, skulden är fastställd.
Kan dock dras tillbaka av inkassobolaget fortfarande. Dvs ingen verkställighet sker.
Kan man kolla redan nu om dom begärt verkställande ?
Alltså skulden är på 4500 kr tror jag , så det hade bara varit den man hade dragit om löneutmättning hade startat i dec eller januari . Så inga stora summorDet går nog se i varje bf ärende men vad spelar det för roll? Det är ju inget du kan påverka i alla fall.
Huvudregeln är att man inte gör det. Är vissa lite mer sällsynta aktörer som gör det
i detta fallet är det Sergel
man får inget brev sen om dom begär verkställande va ?När du får brev om redovisning av inkomst så har du svaret.Alltså skulden är på 4500 kr tror jag , så det hade bara varit den man hade dragit om löneutmättning hade startat i dec eller januari . Så inga stora summori detta fallet är det Sergel
man får inget brev sen om dom begär verkställande va ?
Alltså skulden är på 4500 kr tror jag , så det hade bara varit den man hade dragit om löneutmättning hade startat i dec eller januari . Så inga stora summori detta fallet är det Sergel
man får inget brev sen om dom begär verkställande va ?
Ja december är nog för sent ..hoppas även slippa januari faktiskt ..dom 4500 får dom gärna dra i januari... Men hoppas inte merInte om själva begäran, men om verkställighetsansökan godkänns får man brevet "skuld att betala"
Är lite sent nu för att då löneutmätning i december