Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ligger och tickar ränta, det är detta man aldrig vet när man släpper :(

Mjo, men de ligger ju hos kronofogden iaf! Jag kommer ändå aldrig kunna betala av det här under min livstid. Mitt hopp är skuldsanering beviljad. Men det krävs mycket dit

Jo men samtidigt om räntan är 6000kr i mån och du kan spara 20 000 tills det dra igång då blir löneutmätningen lättare sen :)
Mjo, men de ligger ju hos kronofogden iaf! Jag kommer ändå aldrig kunna betala av det här under min livstid. Mitt hopp är skuldsanering beviljad. Men det krävs mycket dit
Får man fråga om det är många krediter?

Får man fråga om det är många krediter?

360.000 Norwegian bank
260.000 Collector
140.000 Santander
80.000 OPR
50.000 Credway/Credigo/Easycredit
40.000 Thorn
40.000 Frogtail
10.000 Monetti
40.000 TUI Card
80.000 Klarna (köpte saker på faktura för att lösa akuta privata skulder)

Dessa kan jag komma på nu, det är nog några fler men har levt i en dimma på slutet. Är trött på mig själv och allt. Min fru står som medsökande på Norwegian, Collector, Santander och har också ett OPR på 80.000 och ett Ferratum 20.000 tack vare mig! Uppdaterar listan när jag kommer på! :)

360.000 Norwegian bank
260.000 Collector
140.000 Santander
80.000 OPR
40.000 Thorn
40.000 Frogtail
10.000 Monetti
40.000 TUI Card

Dessa kan jag komma på nu, det är nog några fler men har levt i en dimma på slutet. Är trött på mig själv och allt. Min fru står som medsökande på Norwegian, Collector, och har också ett OPR på 80.000 och ett Ferratum 20.000 tack vare mig! Uppdaterar listan när jag kommer på! :)
Faktiskt många av dom jag med har ... Fast ändå sjukt att du haft utmätning ännu.. Skulle det varit jag hade jag kunnat betala av ett lån i månaden om det inte startat på 4-5 mån :)

360.000 Norwegian bank
260.000 Collector
140.000 Santander
80.000 OPR
40.000 Thorn
40.000 Frogtail
10.000 Monetti
40.000 TUI Card
80.000 Klarna (köpte saker på faktura för att lösa akuta privata skulder)

Dessa kan jag komma på nu, det är nog några fler men har levt i en dimma på slutet. Är trött på mig själv och allt. Min fru står som medsökande på Norwegian, Collector, Santander och har också ett OPR på 80.000 och ett Ferratum 20.000 tack vare mig! Uppdaterar listan när jag kommer på! :)
Liknar mitt.

Jag med släppte något tidigare än dig och väntar utmätning nu i september:(
Breven haglar fortfarande in skrivit på fem förelägganden idag:(
Så det har tagit 5 mån innan utmätnlng startar nu i september för dig?

Jajjemen det har jag! Det har gått totalt åt skogen med min ekonomi och har dragit ner min fru i skiten också.

@Lasseman Hur ser skuldsanering ut för en bedragen fru, som har blivit medsökande och ibland i smyg av mig och blivit skuldsatt på det sättet av mig?
Lite Lika här. Dragit ner min man i skiten:(
Han har vetat om lånen hela tiden men inte hur mycket jag spelat. Men nu vet han:( och vi ska kämpa tillsammans.
Började ligga risigt till innan spel på grund av överkonsumtion bla.
Vann som dom flesta i början o sen var man fast :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp