- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Ja du ser det gårJag får väl räkna mig till den skaran![]()

Ja du ser det gårJag får väl räkna mig till den skaran![]()

Hur lång tid tog det ? Hur många skulder hade du ?Nästan 350.000![]()
Vet det men måste få leva också och göra nått kul nån gång. Annars blir livet lite jobbigt och nu menar jag inte Thailandsresor o lyxkryssningarDet är inte riktigt tänkt att det ska unnas så mycket när man har löneutmätning. Vissa oförutsedda utgifter kan man få behålla extra pengar för, typ glasögon och större projekt hos tandläkare. Även annat men då måste alla sökande godkänna det.

Okej men jag har miljonskuldNästan 350.000![]()

Ska du släppa allt det till kronofogden ?Okej men jag har miljonskuld![]()
Ja tyvärrSka du släppa allt det till kronofogden ?

Har du några stora lån ? Typ på flera hundra tusen ?Ja tyvärr![]()
Ja usch säkert runt 700000kr och sen dom tråkiga sms lånen viaconto sms pengar onea ja listan är långHar du några stora lån ? Typ på flera hundra tusen ?

Är det typ 2 st på 700 000 kr ? Har du sambo som har inkomst som kan betala dom 2 ? Och sen släpper du dom andra 300k till utmätning ?Ja usch säkert runt 700000kr och sen dom tråkiga sms lånen viaconto sms pengar onea ja listan är lång
Kan inte göra det ogjort nu det är som det är![]()
Dom är uppdelade 200000kr marginalen Forex 120 santander 200000kr collector 100000 Swedbank runt 80000kr.Är det typ 2 st på 700 000 kr ? Har du sambo som har inkomst som kan betala dom 2 ? Och sen släpper du dom andra 300k till utmätning ?