Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dom är uppdelade 200000kr marginalen Forex 120 santander 200000kr collector 100000 Swedbank runt 80000kr.
Nej min man har också åkt på utmätning så vi har släppt tillsammans marginalen Forex har vi båda plus att han har mera plus sms lån.
Vi har verkligen ställt till och det är inte bara mitt spel från början men naturligtvis har det förstört :(
Vi kommer söka skuldsanering längre fram.
Tycker absolut ni ska söka skuldsanering ! För ni hade ju fått det bättre .. dom 2 fria månaderna msn har per år är rätt bra ! Har man hög lön kan man lägga undan en bra slant där , satt igår kväll och bara räknade att om jag hatt det skulle jag kunna lägga undan 30 000 I juni och 17 000 i December varje år ... skulle bli nästan 4000 mer i månaden på 1 år med sanering ! Men jag ska klara ut detta med löneutmätning är min förhoppning :) håller tummarna :)

Ni som släppt nyligen hur lång tid tog det innan löneutmätning började ??

Ni som släppt nyligen hur lång tid tog det innan löneutmätning började ??

Det varierar nog på belastning på olika team.
Ibland ligger det i månader, i mer sällsynta fall kan löneutmätning, bilar och hus vara utmätt på under 2 månader från första föreläggandet damp ner i brevlådan.

Det är inte klart än, 1 miljon plus ligger det nog på =) med medsökande på en del saker

Ok ok :) har du lön som dom kan utmäta ? @Lasseman måste vara ovanligt ta så lång tid va?
Jajjemen det har jag! Det har gått totalt åt skogen med min ekonomi och har dragit ner min fru i skiten också.

@Lasseman Hur ser skuldsanering ut för en bedragen fru, som har blivit medsökande och ibland i smyg av mig och blivit skuldsatt på det sättet av mig?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp