Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej märkligt. Och löneutmätningen kom igång innan dom ens skickade någon inkomstredogörelse. Så vissa saker gick fort och andra betydligt långsammare

Nej märkligt. Och löneutmätningen kom igång innan dom ens skickade någon inkomstredogörelse. Så vissa saker gick fort och andra betydligt långsammare

Sån ska ut innan om du inte lämnat uppgifter själv innan.. kanske kommit bort?

Ja dom har inte kommit fram än cirka fyra månader senare iaf och dom hade ingen förklaring heller. Jag hade inte lämnat några uppgifter. Sedan betalade jag av en skuld nyligen varav dom tog pengarna och fördelade på alla skulder trots ocr men det rättade dom till haha

Ja dom har inte kommit fram än cirka fyra månader senare iaf och dom hade ingen förklaring heller. Jag hade inte lämnat några uppgifter. Sedan betalade jag av en skuld nyligen varav dom tog pengarna och fördelade på alla skulder trots ocr men det rättade dom till haha
Bara att ringa in uppgifterna så ändrar man nog

Betyder brevet "Redogörelse för inkomster" att samma brev gått ut till ens samtliga arbetsgivare?

Och när det står "Vi vill ha dina uppgifter senast 10/4", betyder det att utmätning kommer att starta denna månad?

Betyder brevet "Redogörelse för inkomster" att samma brev gått ut till ens samtliga arbetsgivare?

Och när det står "Vi vill ha dina uppgifter senast 10/4", betyder det att utmätning kommer att starta denna månad?
Ja, din arbetsgivare är också kontaktad.
Inte omöjligt att det blir denna månaden.

Inte alls säkert. Beror helt på när just Din arbetsgivare "kör" lönerna... Min arbetsgivare färdigställer lönefilen redan runt just den 10:e och ändringar som inkommer därefter, sker först månaden därefter. Hör helt neutralt med Din löneavd när just Era löner färdigställs, så får Du veta om utmätning kommer kunna ske denna månad eller ej...

Är på gränsen, beror på när din arbetsgivare gör klart lönerna

Vet nån hur det fungerar med det nya systemet där arbetsgivare deklarerar löner varje månad? Alltså, kommer arbetsgivare som jag jobbade för i en månad 2018 att kontaktas, eller bara de som deklarerat lön för mig de senaste månaderna?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp