Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag fick brev från kf igår där det stod att dom gjort en tillgångsutredning. Är det vanligt att dom gör en sådan utredning så nära inpå beslutet om löneutmätning? Endast haft löneutmätning i tre månader. Det står även att dom genomfört en kontroll via skatteverket, vad syftar den till? Och kan detta komma att ändra mitt beslut om löneutmätning? Tänker om dom kan ändra det utmätningsbara beloppet eller liknande..

Jag fick brev från kf igår där det stod att dom gjort en tillgångsutredning. Är det vanligt att dom gör en sådan utredning så nära inpå beslutet om löneutmätning? Endast haft löneutmätning i tre månader. Det står även att dom genomfört en kontroll via skatteverket, vad syftar den till? Och kan detta komma att ändra mitt beslut om löneutmätning? Tänker om dom kan ändra det utmätningsbara beloppet eller liknande..

Man har avslutat utredningen innebär det brevet, man är klar.

Ah okej. Den utredning som påbörjades när utmätning blev aktuellt?

Ah okej. Den utredning som påbörjades när utmätning blev aktuellt?

Den utredning som startades pga obetalda skulder för indrivning, kan mycket väl resulterat i löneutmätning.
Anmärkningen "utmätningsförsök" får du samtidigt, den är värst av alla anmärkningar tror jag

Japp tack. Det slutade med utmätning står även i rapporten att jag har pågående löneutmätning.

Japp tack. Det slutade med utmätning står även i rapporten att jag har pågående löneutmätning.

Då har dom kryssat i rätt. Står också vad man kollat, bilreg och skattereg är minimum

Jajamen det gjorde dom 11 februari står det.

Nej bara skatteverket och bilregistret. Står som ägare till en bil men den nämns inte..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp