Så de drar samma summa oavsett såvida jag inte tjänat mindre än förbehållsbeloppet?Du kommer få behålla allt extra o så ! Inget Max beslut !![]()
Stämmer !Så de drar samma summa oavsett såvida jag inte tjänat mindre än förbehållsbeloppet?
Alltid det beloppet som anges.Hörrni vad innebär det här: " xxxx har alltid rätt att behålla xxxx kr per månad (förbehållsbelopp). Företag AB ska göra avdrag med xxxx kr per månad. Arbetsgivaren ska göra avdraget tills vi fattar ett nytt beslut"
Betyder det att de alltid drar det belopp som nämns att "ska göra avdrag med", eller att de drar mer de månader jag tjänat mer och alltid får ut förbehållsbeloppet?
Det stämmer inte. Du har alltid rätt att behålla ditt förbehållsbelopp och då får kfm mindre.Stämmer!
Förbehållsbelopp, eller "arbetsgivaren ska dra av"-beloppet?Alltid det beloppet som anges.
Det belopp som arbetsgivararen ska dra av.Förbehållsbelopp, eller "arbetsgivaren ska dra av"-beloppet?
Så - arbetsgivaren ska dra av summa X. Så om jag jobbar som ett as en månad och har en större inkomst, vem behåller överskottet?Du kommer få behålla allt extra o så ! Inget Max beslut !![]()