Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej någon som VET om man bor i hyresvilla och betalar elräkning ca 3500 per månad ingår det i boendekostnader eller ska normalbeloppet täcka det ?

Alltså om jag ska få behålla 5157 + hyran 5800kr, var ska elkostnaden vara, inräknad i hyran?

Alltså om jag ska få behålla 5157 + hyran 5800kr, var ska elkostnaden vara, inräknad i hyran?
"Bor du i villa eller bostadsrätt gör vi en individuell prövning. Då kan utgifter för räntor på bostadslån, uppvärmning och andra driftskostnader vara en del av boendekostnaden."

Förklara då förseningsavgifter, aviavgifter, påminnelseavgifter, etc, m.m, osv.

Det ger nog litet överskott, det är ju lite ett styrmedel för att man ska betala också.
Dom har ju även kostnader för handläggningen, så det är ju inte pengar rakt ner i kassan. I vissa fall betalar märkligt nog inkassobolagen mer än de avgifter dom får in, till uppdragsgivaren..

Du sa ju nyss att de bara ville ha sina utlånade pengar tillbaka.
Såklart inklusive avtalad ränta och avgifter.
Shit jag är mer skuldsatt än någon här inne ändå har jag ingen offerkofta.

alla som lånar pengar skriver under avtal, läs de nästa gång så behöver man inte klaga på inkassobolagen sen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp