Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad är sista dag på betalningsföreläggande? Står det datum när man får det brevet? Ok, tror jag får lön den 22 dec. Undra hur länge de tar för de att ta beslut ?
Skriv på direkt istället för att förhala det det kan gynna dig i din skuldsaneringsprocess.

Btw min sambo äger gården osv finns mkt i värde t.ex traktor och dirverse lantbrukar saker. Då jag är Jätte nojjig över att de ska komma hit och kolla tillgångar osv så vill jag vara på det helt säkra att jag kan göra så de absolut inte kan ta något av sambons saker om man inte har kvitto! Finns det något man kan göra via advokat att skriva som man gör när man gifter sig som ett äktenskapsförord då de står klart och tydligt att jag äger inget av det? Detta är jag mest rädd för, löneutmätning gör inget så

Btw min sambo äger gården osv finns mkt i värde t.ex traktor och dirverse lantbrukar saker. Då jag är Jätte nojjig över att de ska komma hit och kolla tillgångar osv så vill jag vara på det helt säkra att jag kan göra så de absolut inte kan ta något av sambons saker om man inte har kvitto! Finns det något man kan göra via advokat att skriva som man gör när man gifter sig som ett äktenskapsförord då de står klart och tydligt att jag äger inget av det? Detta är jag mest rädd för, löneutmätning gör inget så

Det borde vara genomförbart men tiden är knapp

Det borde vara genomförbart men tiden är knapp
Ok! Får kolla upp detta under kvällen! Hade varit en lättnad! Men sen läste jag de borde vara rimligt att jag ha kunnat köpa om man inte kan bevisa och känns inte riktigt rimligt för mig att köpa något för några hundra tusen men får kolla upp detta!

Har du skrivit över bilen på din mamma nyligen?

Ok! Får göra lite lagom då, får man inledande är det ändå ingen betalning i dec. Är så nojig över om de ska komma hem! Jag äger absolut ingenting, sambon är gården och allt som är där, jag står inte ens på min egna bil

Det hindrar inte utmätning

Btw min sambo äger gården osv finns mkt i värde t.ex traktor och dirverse lantbrukar saker. Då jag är Jätte nojjig över att de ska komma hit och kolla qtillgångar osv så vill jag vara på det helt säkra att jag kan göra så de absolut inte kan ta något av sambons saker om man inte har kvitto! Finns det något man kan göra via advokat att skriva som man gör när man gifter sig som ett äktenskapsförord då de står klart och tydligt att jag äger inget av det? Detta är jag mest rädd för, löneutmätning gör inget så

Skydda saker man redan har är svårt, kan sambon inte visa att saker tillhör denne kan dom utmätas

Skydda saker man redan har är svårt, kan sambon inte visa att saker tillhör denne kan dom utmätas
Ok! Men om sambons pappa skriver ett eget kvitto eller liknande att min sambo har köpt allt på gården så borde de vara giltigt ? För han har köpt gården av hans pappa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp