- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Så är det verkligenVi upplever alla saker på olika vis.

Så är det verkligenVi upplever alla saker på olika vis.

Har du barn Johan?Personligen så tycker jag löneutmätning är helt ok , självklart känns det konstigt när ens lön bli mindre o så . Men samtidigt så har man själv satt sig i denna sitsen och då får man bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen tycker jagdom som haft löneutmätning i 8 år och sen är klara ska verkligen ha en stor eloge för det
![]()
Ja ! Ett barn !Har du barn Johan?
Svar utan smiley?!.Vad hände med dig?...lolJa ! Ett barn !
Vet men har inledande så räknade bort buffertenDet är ingen buffert i löneutmätning
Attans det missade jagSvar utan smiley?!.Vad hände med dig?...lol

Vad tänkte du på annars ? Det som jag tror gör mest skillnad om man skulle ha löneutmätning , det är om man har en eller två inkomster i hushållet ! Innan hade vi bara min ! Nu när sambon med jobbar heltid så är det sjukt stor skillnad ! Men en inkomst och löneutmätning och sedan har barn , då är det tufft kan jag tänka migHar du barn Johan?
Jo men jag menar om man köpt saker på av kredit för att leva lyx , då får man Väl skylla sig själv lite ? Man måste ju betala tillbaka ? Jag personligen köpte för mycket och hamnade också med löneutmätning nu i april ! Man måste ju också ta ansvar tycker jagJag menar det. Tr det tufft vara ensamstående md två barn. Men du skriver typ som man för skylla sig själv att man satt sig den situationen. Ingen gör det frivilligt.