Har bara 15K. Fan ska man behöva sitta och gissa vilket lånebesked man får? Uselt.Tror det blir avslag ingen har fått över 30.000 på länge
Okej, samma som för mig då.Jag har inte fått något besked om huruvida jag blev beviljad eller ej. Loggar jag in i appen så ser jag bara att köpeperioden är slut. Dessutom buggar appen något fruktansvärt. Autogiroknappen hoppar fram och tillbaka, från att vara aktiverad till att vara inaktiverad. Dessutom kan jag inte längre se mitt aktuella lånebelopp. Antar att allt detta innebär att jag fick avslag? Måste vidhålla det jag sagt förutom, Holm är extremt opålitligt och en av de sämre aktörer jag varit med om.
Betalade manuellt tidigare, ingen dragning på autogiro, det som betalades in manuellt räknades som betalning på avbetalningsplanen. Fick erbjudande om att höja, ansökte och senare missade jag samtal från dem. Någon kvinna spelade in på röstbrevlådan att man skulle ringa dem angående ansökan. Ringer imorgon, se vad de vill.Ni som inte har betalat manuellt, är det någon av er som fått en dragning?
Nix, men läste mig till nånstans att dragning sker vid midnatt men ej från en röd dag. Så då bör de dras inatt nu då.Ni som inte har betalat manuellt, är det någon av er som fått en dragning?
Har inte heller fått någon dragning ännu, avvaktar tills imorgon och se om det sker någon dragning inattNi som inte har betalat manuellt, är det någon av er som fått en dragning?
Jag kan se kommande autogirodragningar på min bank att Holm är planerad att dras den 29:e så dragningen sker förmodligen efter tolv i natt.Ni som inte har betalat manuellt, är det någon av er som fått en dragning?
Mailade till kundtjänst och fick veta att jag hade fått avslag. Vad är det för jävla företag där man måste fråga om man fått avslag eller inte? Dock verkar de inte tagit någon Bisnode vilket jag är tacksam över.Okej, samma som för mig då.
Mailade till kundtjänst och fick veta att jag hade fått avslag. Vad är det för jävla företag där man måste fråga om man fått avslag eller inte? Dock verkar de inte tagit någon Bisnode vilket jag är tacksam över.