Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Har du fått höja vid dessa tillfällen?
Jag fick 5000kr i februari, kunde höja i maj och fick då 30.000kr
Fick nu den 24:e juni att jag hade en ny offert, gjorde ny ansökan och sen ringde jag och fick besked i appen. De blev avslag då.

Har om dragit pengar för denna månaden hos någon?!

Jag fick 5000kr i februari, kunde höja i maj och fick då 30.000kr
Fick nu den 24:e juni att jag hade en ny offert, gjorde ny ansökan och sen ringde jag och fick besked i appen. De blev avslag då.
Ok! Pratat med en bister tant som ringde upp. Ställde lite kompletterande frågor. Skulle få besked i appen. Känslan är avslag.

Fick upp i appen om att jag kunde ansöka om en ny offert. Fyllde i ansökan och kommer till steget där jag ska få ett lånebeslut varvid det hänger sig och bara snurrar. Innebär det avslag eller måste man prova att ansöka på nytt?
Kontakta kundtjänsten över telefon. Då går det snabbare. Förmodligen om du inte gör det så kommer du automatiskt få ett avslag (inte alltid).

Har om dragit pengar för denna månaden hos någon?!
Fick det här svaret när jag maila de dem.

Hej,

Du har aktiverat autogiro och det startar dragningen den 25e varje månad vanligtvis och detta varar 3 dagar. Pg av att helg hamnade i mitten av dessa 3 dagar då det fortsätter till den 29.06. Det behövs inte vara orolig om du är säker att det finns tillräckligt pengar på kontot.

Med vänliga hälsningar

Anneliis

Holm Bank Kundservice

Återkom gärna med besked och hur mycket isåfall :)
Jag har inte fått något besked om huruvida jag blev beviljad eller ej. Loggar jag in i appen så ser jag bara att köpeperioden är slut. Dessutom buggar appen något fruktansvärt. Autogiroknappen hoppar fram och tillbaka, från att vara aktiverad till att vara inaktiverad. Dessutom kan jag inte längre se mitt aktuella lånebelopp. Antar att allt detta innebär att jag fick avslag? Måste vidhålla det jag sagt förutom, Holm är extremt opålitligt och en av de sämre aktörer jag varit med om.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp