M
MLA
Gäst
Poäng: 0
Samma här.Hos mig har det nu dragits.
Samma här.Hos mig har det nu dragits.
Det mailet fick ja med. Ringde dom istället och de skulle ringa tillbaka. Men fan ingen som ringtJag fick Mail nu.
”Hej, glöm inte kolla in Holm appen. Vi ska meddela dig där om du kan ansöka om ny kredit och se om du är berättigad till extra limit” men jag fick ju den chansen på midsommarafton och då ansökte jag men antar det blev avslag eftersom jag inte fick erbjudande och det står nu att ”min köpeperiod är slut”.
Jag svarade på mailet jag fick nu och frågade orsak till avslaget![]()
Har du nyss utökat din kredit? När jag fick höjning så uteblev dragning kommande månad för att sedan dras dubbelt månaden efter.Det drogs inget på autogiro inatt heller för min del, någon annan i samma sits?
Jag fick svar på mitt Mail nu om orsak till avslag.Nej, ingen förklaring. Har mailat och frågat om motiveringen till avslaget.
Samma här.Jag fick svar på mitt Mail nu om orsak till avslag.
hon skrev bara att de är kreditavdelningen som bestämmer beviljande eller avslag och dom behöver inte motivera sitt beslut…..
Jag har inte fått mailet men ser likadant ut i appen för mig som för dig. Jag har 15000 i kredit och har inte haft "ansök" knappen där tidigare utan dök upp när jag gjorde min första inbetalning denna månaden. Men när jag trycker ansök blir det bara helvit skärm och inget mer händer. Kan inte navigera mer i appen utan måste stänga ned och börja om och så fort jag trycker ansök får jag vit skärm igen. Jätteskumt, buggigt, oseriöst... de borde ju iaf kunna fixa en meddelanderuta som säger något i stil med: "Tyvärr, just nu kan vi inte erbjuda dig mer kredit" men icke...Någon som fåttt samma utan att ens länken i appen funkar ? Fick Mail igår om detta men länken händer inget med när man ska ansöka fast de ändå mailar mig om att söka. Kan ju vara ett önsketänkande av mig med att det är bara något skit de skickar varje månad. Första gången ja får från dom,
Har exakt samma. Aldrig missat en betalning och inte fått chans att höja någon gång. Kundtjänst säger att det är systemet som avgör och du kommer få sms om systemet bedömer att du kan höja.Ja som sagt. Detta företag är väldigt oseriöst. Sambon exempelvis har årsinkomst över 300 000, ingenting hos KFM inte speciellt stora lån, betalat i tid varenda månad sedan start (september) ändå har hon inte blivit beviljad höjning. Kundtjänsten skyller bara på att systemet erbjuder utökad kredit automatiskt och bla bla..
Haha ja och smset får man ändå inte, utan man måste logga in i appen för och se om man kan utöka, sen göra en ansökan och efter ansökan får man prata med kundtjänst och där efter får man smset.. Så de är också ganska missvisande.Har exakt samma. Aldrig missat en betalning och inte fått chans att höja någon gång. Kundtjänst säger att det är systemet som avgör och du kommer få sms om systemet bedömer att du kan höja.
Ett skämt till långivare.