- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
Märkligt! Kanske dom strypt denna möjlighet nu, du får göra som Amiro skrev tidigare.Skit när jag försöker göra överföring till seb frön betalo står det medges ej ???!
Märkligt! Kanske dom strypt denna möjlighet nu, du får göra som Amiro skrev tidigare.Skit när jag försöker göra överföring till seb frön betalo står det medges ej ???!
En sista koll, om du beviljades 5000kr så kan du inte lägga en överföring på hela summan då Betalo även lägger på en avgift och då hamnar du över 5000krGjorde det men står medges ej ??!!!
Hur mycket ska jag ta då 4700krEn sista koll, om du beviljades 5000kr så kan du inte lägga en överföring på hela summan då Betalo även lägger på en avgift och då hamnar du över 5000kr
Ska jag prova 4800kr???En sista koll, om du beviljades 5000kr så kan du inte lägga en överföring på hela summan då Betalo även lägger på en avgift och då hamnar du över 5000kr
Ja provaSka jag prova 4800kr???
Tack men nu försvann min betalo app är inte det konstigt ?Om du väljer en summa och klickar ”nästa”, så ser du hur mycket totalsumman blir.