Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Kan man ansöka om nytt kreditkort när tiden gått ut även om man redan har ett?

Jag fick precis det beviljat men står bara systemet genererar kortet ett ögonblick ?

Vad pratar du om? Om du köpt nåt så aktivera autogiro dras sen automatisk, inte mer än så hur bra som helst app och kort
Jag har just fått 5000 på
Holm ska betala ca 450kr i 12 månader då är det väl det som gölle

Nej det är 2 alternativ 2 paypal så föra över tillpaypal och göra överföringen till andra, .... alternativ 2 är att gå på elgiganten hemsida och handla med kortet köp nåt dyrt och hämta det i närmaste affär säg du ångra dig gör återköp på ditt bankkort helt rätt sätt o göra tycker jag du.använt det iaf till köp som du sen ångrar i butiken
Hur går jag loss de 5000kr??? Finns ju ingenstans där jag kan göra överföring

Hur går jag loss de 5000kr??? Finns ju ingenstans där jag kan göra överföring

Dom jag skrev innan , logga in elgiganten och köp nåt för 5000 tryck du ska hämta i butiken , gör återköp direkt och lämna ditt vanliga bankkort så för dom över pengarna på ditt konto , du kan använda vilken kort som helst hos dom enligt deras villkor

Dom jag skrev innan , logga in elgiganten och köp nåt för 5000 tryck du ska hämta i butiken , gör återköp direkt och lämna ditt vanliga bankkort så för dom över pengarna på ditt konto , du kan använda vilken kort som helst hos dom enligt deras villkor
Men måste finnas andra alternativ ? Folk skriver ju om betala och PayPal

Men måste finnas andra alternativ ? Folk skriver ju om betala och PayPal

Det e ju enklast så bor du nära nån elgigant tar det 10min så har du pengarna på 2 dagar... testa med betalo men många säger det krånglar m.m för vissa funkar för vissa ej ... paypal vet ej

Det e ju enklast så bor du nära nån elgigant tar det 10min så har du pengarna på 2 dagar... testa med betalo men många säger det krånglar m.m för vissa funkar för vissa ej ... paypal vet ej
Nej går inte med Elgiganten . Men jag undrade HUR man hör med betala? Vad är det ? Hur gör man

Har fått 5000kr från Holm nu men förstår inte hur jag för över pengarna
Du registrerar Holm kortet i Betalo appen sedan gör du en överföring till bankkonto från Betalo appen om det fortfarande fungerar men så gjorde jag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp