Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Har skummat igenom tråden.
De tar fortfarande Creditsafe?
Rapporteras kredit/skuld till UC så att den syns och belastar?
Fungerar fortfarande betalo funktionen så att man kan få ut pengarna till sitt konto?
Vid fullt utnyttjat belopp, vad är ränta och månadsbetalning?

Blir inte klok på detta, någon får gärna hjälpa mig.

Fungerar fortfarande betalo funktionen så att man kan få ut pengarna till sitt konto?

Jag undrar om någon har skickat in sitt pass ?
Dom vill ha det nu wfter 2månader trots att jag vill slutbetala

De tar fortfarande Creditsafe, ingen rapport till UC, Betalo fungerar och det är smidigast om du vill ta ut pengar till konto. I appen ska du kunna se betalplanen och ränta.

Jag fick utbetalat till Betalo idag mina 4850kr . Jag tog på 12 månader ca 430 i månaden men var ser jag inbetalningsuppgifter ?

Via betalo menade jag givetvis . Tack till Amiro och Rufus som hjälpte mig i helgen hur jag skulle lägga överföringen .

Vad menas med där det står när man loggar in på
Holm banken ” starta återbetalningen nu ” det är ju 25 varje månad står det som man betalar in ??

Vad menas med där det står när man loggar in på
Holm banken ” starta återbetalningen nu ” det är ju 25 varje månad står det som man betalar in ??
Om du inte tryckt på ” Starta Återbetalning nu” så ska du göra det för att aktivera autogiro via Trustly sedan dras inte penarna förrän den 25:e. Maila dem sedan om ett par dagar så får du reda på när ditt autogiro startar lite komplicerat system men trevlig kundtjänst. Det finns inte möjlighet att betala via bankgiro.

Om du inte tryckt på ” Starta Återbetalning nu” så ska du göra det för att aktivera autogiro via Trustly sedan dras inte penarna förrän den 25:e. Maila dem sedan om ett par dagar så får du reda på när ditt autogiro startar lite komplicerat system men trevlig kundtjänst.
Aha men om jag inte vill ha autogiro då utan vill betala själv manuellt ? Måste jag ändå
Trycka på starta återbetalning ? Tänk om det startar innan 25 ?

Utifrån min erfarenhet är de väldigt sega på autogirot och det har dragits 27/28 för mig varje månad trots månader då de ej varit helgdagar. Vet inte om andra har haft liknande?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp