Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Aha men om jag inte vill ha autogiro då utan vill betala själv manuellt ? Måste jag ändå
Trycka på starta återbetalning ? Tänk om det startar innan 25 ?
Trycker du manuell återbetalning så tror jag det blir typ engångs autogiro. Jag har uppfattningen att manuell återbetalning gör du om du vill extra amortera jag har inte provat det utan följt betalplanen månadsvis via autogiro.

Utifrån min erfarenhet är de väldigt sega på autogirot och det har dragits 27/28 för mig varje månad trots månader då de ej varit helgdagar. Vet inte om andra har haft liknande?
Stämmer det varierar men inte tidigare än 25:e

Var ska man trycka då jag vill ha min 12 mån plan som jag valde när jag sökte kortet ?

Var ska man trycka då jag vill ha min 12 mån plan som jag valde när jag sökte kortet ?
Om du går in i appen och klickar på pilarna, står det då bankkonto anslutet och autogiro aktiverat? Om det gör det så behöver du inte göra mer. Har du inte aktiverat autogiro så måste du göra det sedan får du räkna med ett antal dagar innan det står ” Autogiro aktiverat”

Senast ändrad:
Det står aktivera autogiro på en sida och på en annan starta återbetalningar ,?

Jag fick beviljat 40k men valde att bara skapa ett kort på 10k. När jag försöker lägga till kortet i betalo står det bara och tuggar på 3D Secure processing "Please click here to continue". Men INGET händer när jag trycker på knappen. Har testat flera gånger och även väntat länge innan jag trycker inget verkar funka. Någon annan som haft liknande problem, isåfall hur löste det sig?

Bilagor

• Screenshot_20210112-140506_Betalo.jpg
    Screenshot_20210112-140506_Betalo.jpg
    109.5 KB · Visningar: 139
Jag fick beviljat 40k men valde att bara skapa ett kort på 10k. När jag försöker lägga till kortet i betalo står det bara och tuggar på 3D Secure processing "Please click here to continue". Men INGET händer när jag trycker på knappen. Har testat flera gånger och även väntat länge innan jag trycker inget verkar funka. Någon annan som haft liknande problem, isåfall hur löste det sig?

Var samma för mig. Kontaktade kundservice men till mig sa dem att dem inte tog emot Holm. Så jag gav upp men verkar uppenbarligen ha funkat för många andra här så..

Var samma för mig. Kontaktade kundservice men till mig sa dem att dem inte tog emot Holm. Så jag gav upp men verkar uppenbarligen ha funkat för många andra här så..

Men vad skumt, undrar varför det funkar för vissa har de bara tur eller har de gjort på annat sätt skulle man ju vilja veta? Vad drygt då måste jag nog försöka med skrill men där blev jag blockad tidigare idag när jag försökte få igenom ett klarna engångskort så blev väldigt komplicerat helt plötsligt :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp