Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Någon som testat att ansöka om nytt kort innan ni betalat av?

Någon som löst detta lån, var det en simpel process eller?

Skickade ett meddelande till dom så får se på måndag. Har märkt senaste tiden att mina återbetalningar jag gjort sedan September inte syns längre i appen och när jag försöker göra manuell återbetalning står det att jag inte har något att betala, kändes lite sketch.

Skickade ett meddelande till dom så får se på måndag. Har märkt senaste tiden att mina återbetalningar jag gjort sedan September inte syns längre i appen och när jag försöker göra manuell återbetalning står det att jag inte har något att betala, kändes lite sketch.

dom svarade inte på ett mail när jag frågade hur mycket det var kvar på beloppet

Jag fick svar tillbaka dom sa det syns på manual betalning betala bara resten så är det klart.. komplicera det inte killar gå in o betala av summan så är det över

Japp, jag vill slutlösa lånet alltså och betala av men när jag försöker göra manuell betalning står de att det inte finns något att betala. Får se vad de säger på måndag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp