Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Det kostar han dock ganska mycket att konstant överklaga för vid förlust så får han stå för sina egna rättegångskostnader och så många gånger som han hamnat i rätten och alla instanser så kan det väl bli en dyr historia?

Det kostar han dock ganska mycket att konstant överklaga för vid förlust så får han stå för sina egna rättegångskostnader och så många gånger som han hamnat i rätten och alla instanser så kan det väl bli en dyr historia?

Inte en krona utöver porto om han väljer att skicka brev. Mailar han så blir det noll kr i absoluta merparten av fallen.
Jag kan bara minnas en enda gång jag sett något om rättegångskostnader i ett kfmmål.

Har ringt krono nu, å det var försent att bestrida/överklaga.. Men dom gav mej ett tips att kontakta lån ägaren för att dra ner på räntan.. Får se hur detta slutar :s det bådar inget gott iallafall, hela sommaren förstörd!
Jag har försökt mejla sen 2013 till ars men inget svar.
Varje månad drar dom införsel på min lön och än idag är skulden drygt 41000 kr. En skuld som från början var 3000 kr.
Det här året har dom inte ens skickat kontrolluppgift till skatteverket.

Spännande att se vad tingsrätten gör av det där, jag gissar att Adam kommer överklaga. Han vill väl fortsätta håva in pengar, så han vore ju dum om han inte gick vidare.

Vad händer om han förlorar även där? Öppnar det inte upp för alla andra som drabbats?

Till ester: invänd mot verkställighet hos kronis.det har jag gjort flera ggr. Om man visar kronis beslutet ovan kanske det kan hjälpa?

Anmäl Anmäl Anmäl!!!
Alla ni som drabbats.
Anmäl dels till polisen : 114 14
Anmäl till Kronofogden!!

Kronofogden och polisen misstänker alltså att de flesta registrerade bolagsmännen är påhittade personer eller möjligtvis målvakter. Endast en eller två av ovanstående personer har kunna verifieras genom ID-handlingar.
Så denna "Adam" finns förmodligen inte om jag förstått det rätt.

Måste höra med någon av juristerna på kontoret om det är något nytt ställningstagande, låter mäkta intressant.
Jag har funderat och tror att jag kan ha pratat med Adam någon gång. Är ganska säker på att jag mätt ut en fastighet där ARS var en sökande, och då måste jag ha pratat med sökande innan utmätningen gjordes.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp