Såg att jag har ett utslag hos KF från ARS 2016 och då är beloppet exakt 4000kr. Tog ett lån på 1000 hos korttidskredit runt 2014-2015 någonstans. Vet inte om jag har betalat in till detta företaget
eller hur jag ska gå tillväga för att få reda på om jag har en skuld kvar hos de eller ska jag bara vänta och sen få en chock på nästa faktura som kommer om något år
Begär en kopia på betalningsföreläggandet du skrev under. Kontakta din bank och fråga efter en kopia från den perioden lånet utbetalades. Sedan anmäler du dom och bifogar dokumenten och samtidigt förklarar hur han har gått tillväga. Exakt såhär har han gjort i många fall. Lånat ut 1000 kr och sedan ändrat kreditbeloppet till 4000 när gäldenerna fått en massa skulder till KFM.
Jag tror att när det är såna påhittade skulder eller ockerränta så går det att få resning eller liknande. Kolla höga domstolens mål ö 1293-18, så fattar jag det iallafall. Kanske kan kolla hur hon skrev som fick det i det målet iallafall. Vet inte om man kan gå direkt till höga domstolen eller börjar någon annanstans, någon som vet?
Men hur gör man !!!för att få hjälpDet går att invända mot verkställighet igen trots att det avslagits tidigare.
Du får invända mot verkställighet, går att göra per mail.Men hur gör man !!!för att få hjälp
Har mejlat kfm dom skriver bara att det är fastställt utslag och myndighetens jurister kan INGET göra ?????
Ett lån på 3000kr för 5-6 år sedan
Är nu ca 66 000kr!!!!!!!!!!