Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Det gör jag, har med flera hundra papper/underlag om honom och alla hans företag.
Kommer att ifrågasätta hur det ens är lagligt att skicka ut efter 10 år när båda parter ej kan kontrollera saken, och kunna komma undan med påhittade påminnelser mm går ju inte att bevisa att dem är skickade ens.

Den påstådda skulden är från 2015, Portfolio startade 2021.

Har aldrig sett en faktura, påminnelse eller inkasso.
Sen är det ju så också att om en skuld överlåtes från en aktör till en annan så ska det dessutom skickas ut en denuntiation om detta, vilket heinte har gjorts.

Alltså ska det bli intressant vad han säger om detta och vilket bolag som betalade ut pengarna.
Han kunde nöja dig med 4090:- i uppgörelse med ett BG som inte tillhör Portfolio…

Var på väg att gå med på detta men tänkte i helvete heller, han ska jagas!!!!

Har även skrivit ut mycket från detta forumet och utskrifter från nyhetssidor och massa annan information som jag mailat till TR
Ringde idag för att kolla att aktuell domare har läst ALLT innan rättegången och det har hon.

Hat också meddelat att jag kommer att polisanmäla honom och ringa alla myndigheter tills dem stoppar honom.
Samma han gjort för min man , ngn påhittad skuld från 2014 på ca 12 000 kr!
Han fick aldrig påminelse eller liknande.
Handläggare avvisat hans skuld då han kunde ej bevisa att den finns så den ska inte ingå i hans sanering.
Han kommer att klaga men det får han göra!
Fy vilken vidrig människa!

Bra jobbat @Ana håll oss uppdaterade och dröj inte med din polisanmälan.

Samma han gjort för min man , ngn påhittad skuld från 2014 på ca 12 000 kr!
Han fick aldrig påminelse eller liknande.
Handläggare avvisat hans skuld då han kunde ej bevisa att den finns så den ska inte ingå i hans sanering.
Han kommer att klaga men det får han göra!
Fy vilken vidrig människa!
Det är såhär han gör nu. KFM är medvetna om det. Han har även anmält en fodran till min sanering. Har inte hört något mer, men mest troligen så kommer han väl inte in med något.

Det är såhär han gör nu. KFM är medvetna om det. Han har även anmält en fodran till min sanering. Har inte hört något mer, men mest troligen så kommer han väl inte in med något.
Har du någonsin haft med något av omnämnda "företag" att göra?

Jag kan inte göra något. Inte just nu iaf.
Jag har bara fått info från min handläggare att dem fått in en fodran från något av hans bolag.
Men jag har själv inte haft möjlighet att ta ställning till det ännu, då KFM själva har begärt att företaget ska komplettera.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp