Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Vår handläggare har inte godkänt hans påhittad skuld och har avvisat den.

Skönt att höra att handläggaren avvisade kravet!
Det känns ju som ännu en signal om att det inte riktigt håller.

Om ni inte redan gjort det kan det vara en idé att begära radering av era personuppgifter enligt artikel 17 i GDPR. Den som behandlar uppgifterna ska svara inom en månad enligt artikel 12.

Om man inte får svar, eller om krav fortsätter trots att man bestridit och begärt radering, går det att vända sig till Integritetsskyddsmyndigheten (IMY) så att de får titta på det.

Någon som tipsat Uppdrag Gransking, 200 sekunder eller liknande om den här nissen?

Kollar just nu på SVT om svindlaren Rikard Olsson… Dem kan ju göra lite gräv på det här med och få en bra story…

Jag ska möta detta vanskapta aset i rätten nästa vecka.

Hittat på en skuld på 1000:- och som vanligt så skickar han till TR när det precis har passerat 10 år så att jag inte kan kontrollera med min bank.

Har pratat en del med både TR och KFM och dem känner ju till honom ändå kan han fortsätta!

Jag ska möta detta vanskapta aset i rätten nästa vecka.

Hittat på en skuld på 1000:- och som vanligt så skickar han till TR när det precis har passerat 10 år så att jag inte kan kontrollera med min bank.

Har pratat en del med både TR och KFM och dem känner ju till honom ändå kan han fortsätta!
Bestrid pga preskription och oskäliga villkor.

Det gör jag, har med flera hundra papper/underlag om honom och alla hans företag.
Kommer att ifrågasätta hur det ens är lagligt att skicka ut efter 10 år när båda parter ej kan kontrollera saken, och kunna komma undan med påhittade påminnelser mm går ju inte att bevisa att dem är skickade ens.

Den påstådda skulden är från 2015, Portfolio startade 2021.

Har aldrig sett en faktura, påminnelse eller inkasso.
Sen är det ju så också att om en skuld överlåtes från en aktör till en annan så ska det dessutom skickas ut en denuntiation om detta, vilket heinte har gjorts.

Alltså ska det bli intressant vad han säger om detta och vilket bolag som betalade ut pengarna.
Han kunde nöja dig med 4090:- i uppgörelse med ett BG som inte tillhör Portfolio…

Var på väg att gå med på detta men tänkte i helvete heller, han ska jagas!!!!

Har även skrivit ut mycket från detta forumet och utskrifter från nyhetssidor och massa annan information som jag mailat till TR
Ringde idag för att kolla att aktuell domare har läst ALLT innan rättegången och det har hon.

Hat också meddelat att jag kommer att polisanmäla honom och ringa alla myndigheter tills dem stoppar honom.

Det gör jag, har med flera hundra papper/underlag om honom och alla hans företag.
Kommer att ifrågasätta hur det ens är lagligt att skicka ut efter 10 år när båda parter ej kan kontrollera saken, och kunna komma undan med påhittade påminnelser mm går ju inte att bevisa att dem är skickade ens.

Den påstådda skulden är från 2015, Portfolio startade 2021.

Har aldrig sett en faktura, påminnelse eller inkasso.
Sen är det ju så också att om en skuld överlåtes från en aktör till en annan så ska det dessutom skickas ut en denuntiation om detta, vilket heinte har gjorts.

Alltså ska det bli intressant vad han säger om detta och vilket bolag som betalade ut pengarna.
Han kunde nöja dig med 4090:- i uppgörelse med ett BG som inte tillhör Portfolio…

Var på väg att gå med på detta men tänkte i helvete heller, han ska jagas!!!!

Har även skrivit ut mycket från detta forumet och utskrifter från nyhetssidor och massa annan information som jag mailat till TR
Ringde idag för att kolla att aktuell domare har läst ALLT innan rättegången och det har hon.

Hat också meddelat att jag kommer att polisanmäla honom och ringa alla myndigheter tills dem stoppar honom.
Otroligt bra! Exakt sådär ska man göra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp