Hej, har fått ett kravbrev i dagarna, på ngt smslån typ 2013! Inget minne av det! Det är 12-13 år sedan! Har aldrig fått ens en påminnelse om ngn skuld! Har bestridit skulden och kommer ta det vidare till konsumentvägledningen i min kommun! Ska kolla upp även med Finansinspektionen!Hej maddeee89, min sambo vänta på fakturan i ett halvår, å när jag läste detta om dig blev jag förbannad, jag kontakta denna skojjare idag, tala in på hans mobil, å maila.. Fick fakturan på 5 min då jag va i kontakt med olika instanser igår...gå in på alla bolag.se sök på bolaget, får du fram mobil.. Han svarar inte men tala in va de gäller.. Han vågar nog inte göra annat än sänka din ränta.. Jag har koll på denna snubben nu.. Finansinspektionen är nära...min sambo höll på å råka samma öde som du tillmötes, han vill man ska skita i fakturan, han skickar inte ut påminelse elller krav,han bara säger de!!, sen väntar han å slår till när man redan ligger ner!!.. Sicken pajas..
Han har mångas ögon på sig nu inte minst rättsystemet..
Vill att så många som möjligt skriver här om denna skojjare, vad ni varit med om mm..